星期四, 8月 07, 2008

讀中六? 你未有資格~

"咁而家八號風球吖嗎, 係咪應該要特別d處理, 幫我地做登記先?"

今日係收音機聽到一段訪問, 有家長為子女通宵排隊"撲"中六學位; 但係八號風球係早上未到六時已經掛起, 佢地因為排隊已經"通咗頂", 覺得校方應該要"做野", 特別安排登記~

好一個(痴線)道理!!! 細路都知打風要留係安全地方, 佢地自己唔顧自己安全不突止, 仲要校方派人特別處理.....
你自己都覺唔多妥, 人家係安全地方反而要專登走去危險之地??? 冇病呀???
你係人, 人家都係人啫~
中六係睇成績, 唔係先到先得, 你係好成績, 第一、二輪已經有位啦~
自己唔掂, 要等到第三輪, 咁, 打風, 你都要係安全地方掛??? 你唔做, 仲要人地陪你去死???過份咗好多喎~

驚, 咪一落風又走去排囉~ 做乜要人地為你呢d"未夠資格"的特別服務呀???
成績好都唔係大晒啦~仲要係唔好.....
睇下呢d家長, 就知點解個小朋友比較人地差啦.....
自身都有點"冇腦", 點可以比到正確觀念下一代??? 好心咪生, 唔好害人啦~

好似有網友係第二個網誌留言一樣感想: 咁唔用腦, 讀中六似乎真係未夠資格~
自身基本常識都不足, 唔好浪費個學額啦~

香港真係畸咗形, d人乜都排一餐, 仲要以為排到有寶..... 乜都排, 唔係咩都可以先到先得架.....

話說小弟當年都係第三輪先有中六學位, 咁, 自己技不如人就係技不如人; 當時落住大到行唔到0既大雨去等學位, 雖然都係好想"撲"到, 但安全要緊, 所以我都以安全方式返學校等~
如果有人話: "你都唔明撲學位果d滋味", 對唔住, 我真係唔夠分, 重讀又唔收, 亦撲唔到學位, 要係原校等"死亡通知", 等足四日, 那般滋味, 仍然好似只係係眼前.....
但, 家母一知我成績, 己經有晒心理準備, 亦都比晒可以做的方法我去試, 叫我唔好比自己太大壓力, 一切順其自然, 其他只係等~
反而, 我個心仲安定, 可以放鬆面對; 我仲記得我有周圍安慰其他一齊等的同學~ 叫佢地放鬆, 叫d女同學唔好緊張、唔好喊~ 我仲用我個一等(1)中文科成績逗佢地笑~~~

回頭看, 呢d所謂緊張仔女的家長, 唔該, 再用多點腦筋想想啦..... 唉..... 唔好引人發笑啦~

 

 

(註(1) - 小弟第一年考會考, 中文科成績係..... 全班唯一的一個.....U)

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀