星期四, 8月 28, 2008

好咩戲量,我?冇氣量喎

葉一知


本來真係唔想加把嘴講好戲量,你估我唔驚facebook又整個乜乜「將好戲量嘅契弟葉一知踢出mysinablog」嘅group呀(我唔係好戲量,亦都唔識佢,不過凡支持佢嘅就係佢契弟, 這樣寫是照顧某些人的思考模式)?一陣班黑衣人嚟留言,咁點算呀?

但係睇咗幾篇,越係忍唔住頸。其實好多人都講過,大家自己去睇多啲,我都唔詳細講,當中不乏學術論點或其他理論,呢啲我就唔講,講幾多有乜用,反對嘅人又會去睇吓書,靜心理解你講乜咩?

呢單嘢越撈越多嘢,有啲言論真係睇唔過眼。有人話,好戲量阻街。咁其實好簡單啫,首先,佢地係咪合法先?呢一點我唔得閒查,如果佢地係可以咁做嘅,咁做乜要踢走人啫?因為佢地阻住你行街街?有人更加話阻住人趕去百老匯睇戲。就好似遊行咁,申請批咗,咁就行㗎啦,係就係阻住咗某啲人搭的士或者行街街,但呢個係公民社會喎,人家有權遊行,你將來也可以申請遊行,互相阻吓。你唔用人哋用,你冇理由要將遊行踢出香港㗎?又等於你有權將捐款報稅,扣減稅項,你行使咗,人地大把錢,唔用呢個權利,佢可唔可以媽叉你吖?

 

(閱讀全文)

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀