星期一, 2月 16, 2009

藍奕邦 - 一個幾有心的歌手~

藍奕邦的歌, 我一向不太喜歡~
意思、情調、手法、氣氛都唔啱我個人性格~可能我聽的不多~

但, 今日, 我有點改觀:
P先生(女友與我對他之簡稱)心地幾好; 會對身邊的人非常關心~

何以見得? 話說今日女友大人抽到藍奕邦送的DVD, 仲親手簽名~
一般歌手/偶像相信會係封面簽上大名, 或會加上 "TO XXX"字眼; 但P先生則細心的打開盒蓋, 小心的取出封面, 在背後寫上字句及簽上大名, 一來可以免取碟時磨去字句, 二來取碟後又可見到留字, 可見對歌迷的關心~ 實屬現今香港人中之少見~

可能人太好, 所以係香港呢個畸形社會得不到廣泛認同.....

希望佢會繼續努力~ 終有日帶動社會, 改變現今畸形現象~

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀