星期五, 2月 05, 2010

民建聯又一成功爭取?

葉一知


報載,社交網站 facebook一個名為「我相信可以召集 100,000個厭惡民建聯的人!」的群組,組員人數即將衝破 10萬大關之際,突然被剷。設立群組的網民擔心,這是 facebook向惡勢力低頭的審查行動。網民誓不罷休,即日再開群組,戰鬥到底。

如果件事真係施壓被剷,真係聰明絕頂。有腦都知,一個有八萬幾會員,兼涉及情緒的群組,一旦被剷,情緒不會就此平伏,反是加劇反彈。好似細路仔果時,個男仔係咁話個女仔討厭,本來個女仔唔理佢,講得幾日,個男仔講到厭,除時仲由厭惡你變成有少少鍾意咗你,但你突然理佢,高調話唔俾佢再講,叫人按住佢個口,個男仔仲唔大發雷霆,講多十日?言詞自然更要激動百倍,除非你打到佢啞,或毒死佢,唔係你都好難叫佢收聲。

 

所以,今朝看報道時,這個復活版群組只有萬多會員,黃昏再看,已是29539,快將三萬,觀其勢頭,可能比之前更快突破十萬添。你話,開乜野群組,可以在一天之內,有二萬人加入?名垂千古難,遺臭萬年也不容易,民建聯多年努力,可能好快可以掛條banner出來:成功爭取一日乞幾萬人憎/成功爭取遺臭萬年

這種簡單的細路仔玩泥沙邏輯,剷果個人(姑勿論係邊個)冇理由咁蠢唔明白嘅。適逢補選變相公投再即,仲去剷群組,觸動香港核心價值兩大支柱——言論自由和法治——之一,擺明係想幫手拉票。所以我大力支持剷群組行動,多剷多益。

Facebook群組連結(唔知剷咗未呢)-我相信可以召集100,000 個厭惡民建聯的人! [原來被刪,前admin 主理正式重生版] (愛護民建聯者勿進,內無蛇宴春茗等報名資料)

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀