星期日, 2月 14, 2010

新年快樂,情人節快樂

葉一知


恭喜發財。一年話咁易又過去,在此祝大家:新年快樂,一年比一年進步。

話時話,今日大年初一,又係西方情人節喎,也順祝各位情人節快樂。

看電視的宣傳片,竟然係財神邂逅愛神,真係睇到毛管直豎。兩種完全唔同嘅文化同價值,撈埋唔一定係更好嘅。財神只講金,愛情講心不講金,兩種野,邊談得到戀愛架?不過今人拜金,或者係食中條水都唔定。

 

情人節撞年初一,情人終可明正言順買年花送俾女朋友。

情人節撞年初一,一定係新年氣氛壓倒情人節,因為呢個世界,沒有情人和沒有愛情的情人(例如:夫婦)加埋一定多過愛火還熾熱燃燒的戀人。

情人節撞年初一,因浪漫搞出人命的機會大減,因為鄰居甚至自己屋企都貼了「出入平安」這個警告字眼。

情人節撞年初一,新戀人就最掃慶,不過拍了幾年拖的就最開心,終於可以skip一次商人節,不用年復年做同一套公式。

情人節撞年初一,男人開心過女人,不過最開心嘅都係還未有情人的男女。

咁你話,情人節其實幾無謂呢!

最後再祝大家:身體健康。沒有健康身體,甚麼都沒有價值啊。

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀