星期四, 3月 18, 2010

下世做狗都要知「訂」

葉一知


佛家有輪迴之說,今世的業報決定你下世人投胎做乜,一般人認為投胎做咗蓄牲就係造孽太多了。

但今時唔同往日,就算做貓做狗,也有天堂和地獄之分,好似做香港貓香港狗,做到某啲人嘅竉物,待遇就好過好多平民,即使做咗香港流浪貓流浪狗,都有愛護動物嘅人關注吓,都可以自己去搵食。但係如果你唔識投胎囉喎,去咗大陸,就算做咗百獸之王,唔單止唔風光,仲慘過做老鼠添。

 

早排遼寧瀋陽動物園就爆出老虎活活餓死嘅「醜」聞(加引號是要照顧鄰近地區不以之為醜的讀者)。因為動物園冇錢餵飽啲老虎,有十一隻東北虎就咁活活餓死,呢啲big cats真係慘過做流浪貓。不過佢哋唔係白白犧牲,佢地嘅肉身,肩負好神聖嘅任務,就係「投胎」成為虎骨酒,每遇重要客人來訪或逢年過節,動物園就囉啲酒出嚟送禮。

有啲人話,呢啲「醜」聞就濕濕碎啦,大陸餓死人都唔係咩大新聞。嘿,好戲還在後頭,亞洲動物基金會調查發現,包括港人熟悉的廣州番禺香江野生動物世界在內的多個著名動物園,動物生存情況令人震驚,不但冇保護動物,仲要啲動物近親交配、獅虎交配,繁殖畸形動物賺錢。

來生不做中國人?No,做中國人最多都係活活餓死、俾人活活打死或遭人活活逼害至死,但做中國動物呢?你就連動物都不如,非獅非虎,變成畸型的「合成獸」。

呢啲就係佛家講嘅「共業」,一個民族做嘅好事,我哋真係改變唔到,唯有個別修行,做番個正常人,或做傳說中有惻隱之心嘅中國古人,希望憑別業,下世投胎,做人做狗,都唔好去錯地方啦。

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀