星期五, 3月 19, 2010

廢的走不了,走的廢不了

葉一知

志雲大師開記招,真係精彩:

 

 

 

陳志雲這一演出,恰到好處,風範無敵,一句「真的假不了,假的真不了」,必成城中潮語佳句,連講廢話都講得咁有台型,你話,唔俾十個叻佢點得。服晒!

呢一段三分幾鐘嘅片,應該俾特區政府各大大小小官員作教材傳閱,學下乜野叫做speech。speech唔係對住份稿講廢話——廢話已夠廢,攞十幾廿萬個月仲係識對稿讀又係廢,竟然要對住稿講廢話係廢上加廢。唔該,學吓陳志雲,寫廢話都要寫得咁玄妙,大家咪交稅都交得順氣啲囉。

看罷大師的精堪演出,終於知道點解當今特區政府人才凋零,因為好似陳志雲咁掂嘅人都唔會留喺政府,出哂外邊搵食。你話如果陳志雲一路做AO,平步青雲,再得到中央嘅祝福,可能會成為第三屆特首都唔定啊。

不過歷史又冇如果嘅。如果佢繼續做AO,會唔會最後進升為今日嘅人肉錄音機呢?

點都好,對的錯不了,錯的對不了,陳志雲給我們很對的啟發應該是:當今特區政府,廢的走不了,走的廢不了。

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀