星期三, 8月 11, 2010

我要發爛渣

野蟹 

老實對你說,香港已漸漸變成「發爛渣之都」,而香港人早晚會發覺「發爛渣」會為自己帶來無窮利益。正是:「只要發爛渣,著數一把抓」。

首先,要在香港發爛渣攞便宜其實非常簡單,不分階級,不分膚色、血色(聞說香港近日以自染藍血為時尚),無須受過良好教育。不論你是形象健康的電台DJ,抑或金管局高層,最緊要夠狠夠狼夠面皮厚,見佛殺佛,見警刮警,見地勤羞辱地勤!

「歡迎乘搭變態航空.......」男地勤說。
「小!我要上機,快D開門。」發爛渣一號。
「先生,對唔住,你遲到喇,去吉隆波班機就快要起飛啦…….」
「P你個K,吉你個波,隆你個波!幾分鐘你地都唔等?」
「陳奕迅都有歌仔唱啦,天氣不似如期 但要走 總要飛 道別不可再等你 不管有沒有機。」
「收皮啦你,我要見你經理。」
「先生,請你唔好再講粗口,亦都唔好再推我,不過你唔洗驚,我地係唔會報警嘅。」
「小你!我明明見架機仲喺跑道上面,都未起飛!」
「對唔住,先生,最多我地俾你搭下一班機,可以upgrade你到商務客位。」
「………」發爛渣一號蘊釀下一輪發爛渣。
「咁啦,先生,我地upgrade你去頭等倉,再唔係就駕駛倉都得。」
「………」
「好啦,靜靜雞話你聽,我地仲會提供一個空中服務員貼身款待你,包括幫你揼骨出火。你知啦我地變態航空一向秉承乘顧客為先的宗旨,會盡量滿足顧客的需要,包括男人原始本能的需要。」
「………」發爛渣一號面露淫笑,向鏡頭做出勝利手勢。

沒錯,這個顧客至上的社會,只要你懂得發爛渣,你便有機會成為航空公司,甚至乎各大公司的貴賓。
下次在香港搭飛機,無須咁早出門了,記住要最後一分鐘才到候機室,這樣才可以舐盡著數。
誰說「守時是美德」?「守時是美德」,那是上一代的價值觀了,在這個以我為先的時代,守時是會蝕底的。
總之,發爛渣簡直就是我們的通行証、護身符、旅遊八達通。
記住,慳得一蚊慳一蚊,賺得一次得一次。大家要做一個精明的惡死消費者啊!

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀