星期六, 1月 19, 2008

有壓力時發的夢

葉一知


閒來無事,又寫吓日記先。

昨天,睡得非常之差,雖然早咗瞓,又瞓得多,但醒咗都係好眼瞓。朋友見到我,竟然話我好似未瞓過咁。係,我成日都瞓唔著,我好羡慕果啲一撻落床唔夠三分鐘就瞓著嘅人,因為我一般要三個字先瞓著。但係昨晚超累,很早睡了,可惜睡得不好,成晚係咁發夢。

有啲人,發完夢,會記得好清楚,但我係果啲九成嘅夢都唔會記得嘅人,而我亦唔會強記。有說,發夢係整理記憶,將啲無謂嘢(例如呢篇文嘅內容)壓入潛意識到,所以我覺得要記住啲夢,好辛苦,我一向唔會刻意記番。但係有時,個夢發梗,突然被吵醒,那一刻就好辛苦,而且會記得個似斷未斷嘅夢,好似發夢係一個療程,仲差少少先完咁,完成唔到,就令我成日唔舒服。

昨日就係咁,發發吓夢,醒咗,搞到成日都好眼瞓。

 

(閱讀全文)

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀