星期一, 1月 21, 2008

影靚相,一定要有好相機~

近日係火車的電視上見到個好"得意"的廣告, 睇完我差點"咭"一聲就係笑了出來~

電視中, 一對男女, 相信係戀人, 大家一同看手中的相片, 可能係剛剛拍好沖印出來的~
看著, 女的嬌聲道:你部相機都影得我唔靚, 快d換過部呀~~~

waooo~~~

男的當下有難色~ good~ 好一個正常的反應~ 但跟著他們便去了那店買了部新機, 仲有好得意的禮品送喎~~~

小弟唔識影相, 但, 影得靚唔靚, 真係換過部新機就ok?!~

哈哈~~~睇嚟我都係要買部新機啦~~~

咪當全世界都係唔識, 或係白痴先得架~ 個模特兒滿面倦容, 靚機就可以影到容光煥發? 個攝影師未到家(好似我呢d), 唔通青蛙可以影到變王子???

係的話, 我都買貴機囉~~~

CANON EOS-1D MKIII 開始調整價格, 我係咪都要諗下用3萬幾去買呢???
呵呵呵~~~低能~~~ (.\ /.)#

BTW, 我真係諗過今年有明顯的進步, 真的走上FULL FRAME之路, 買部EOS-5D~~~呵呵!!

(閱讀全文)

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀