星期日, 9月 28, 2008

先不提政府做了什麼,同學又做了什麼

葉一知


特首曾蔭權就《施政報告》諮詢中學生,但學生不識時務,沒有即時歌頌煲呔的豐功偉績,竟敢就母語教學、殺校、環保等問題向其發問,惹得煲呔扯火收場。

其中最惹火嘅,係一位同學問特首在生活中有冇實踐環保,座駕用幾多cc,煲呔即時由和顏悅色,變成臉帶怒色,莫名其妙反駁:「同學一來到就攻擊曾蔭權,問你做了什麼,其他人都好鍾意問,這種態度好獨特……同學問我好多問題好針對性,問開什麼車、問我做了什麼。」(報道)

呢種九唔搭八嘅回答,學生就嚇死,有獨立思考嘅人只會笑死。點解問你座駕用幾多油,係一種攻擊?如果特首你話你平時多數踩單車嘅,會有掌聲,如果你用好多油,咁你唔夠環保,係fair comment,做乜無端端變咗攻擊?大佬,你主動嚟俾我問,我唔問你曾蔭權駕車,唔通問你表妹個仔個女朋友架車用幾多cc呀?咁都可以發嬲,即係身有屎,驚俾人咬實:自己講環保,但係用車就好唔環保。大佬,你係特首,咁多工作,用車慳番啲時間,大家唔會怪你,你也可以解釋,使唔使扯火呀?係咪用油多到沾咗啲上身,一撻就著呀?呢啲係政治家風範?呢啲只係中國式大家長不容小朋友質疑的劣根。

 

(閱讀全文)

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀