星期一, 4月 12, 2010

警方勤力抵讚,市民應多求助

葉一知

今日報載:街頭演藝竟遭票控,警稱接投訴,阻塞行人專區

原來在行人專用區表現,覺得阻街,對自己帶來不便,便可打999,而且可以入罪。

這真是個好消息。


 

藝術團體當然唔係大晒,阻街就要告,總之以後我行經專用區,我會好好學習,好頻繁咁打九九九。因為我覺得不單藝術表演阻Q 住我,那些周圍做問卷、電訊公司PROMOTION、o靚模和龍友以及其他宣傳活動,無論是否引來大批人圍觀,都好阻住我,我脾氣唔係咁好,最憎人阻q住 我的去路。今日睇新聞先知原來可以打三條九報警求阻,而警方又咁得閒去票控,法庭都唔怕煩同唔怕使錢去審,咁仲等乜野?一於多啲報警,還我一條只有行人的 行人專用區啦。

 

警方勤力抵讚,我在此鼓勵各位,多點打三條九,見到乜野阻住自己令自己唔順眼,第一時間報警求助,唔好浪費咗啲警力,等佢哋無乜野做只行咇啊

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀