星期五, 4月 30, 2010

賣blog

葉一知


老老實實,呢排窮到燶,政黨有冇興趣買呢個沒落爛公園的特約時段?價錢相宜,豈止每星期四個鐘,直頭24/7,全天候廣播。

特約欄名我都諗咗一堆:

「十八傭人齊戇居」
「十八佞人唔認衰」(佞呢個字較深,讀「擰」——第六聲陽去聲唔係第二聲陰上聲「擰樣」,
「擰茶」個「擰」呀下)
「十八聾人唔使催」(寓意班友聾嘅,聽唔到普選嘅民意架,唔使催啦)
「十八銅人使鬼推」(銅乃銅臭,「使」唔係「使唔使推」,係「有錢使得鬼推磨」的「使」)
「十八窮人難埋堆」

 

本公園特約服務的優點:

(1)    保證見唔到唔高興的留言,因為唔准留言。
(2)    保證冇爭議,也唔使浪費各大傳媒時間辯論,因為冇價值。
(3)    保證冇咩林彬情結。
(4)    絕對唔係與魔鬼交易,最多只係與屎忽鬼交易……hey老細唔好走住,我意思係你同我呢個屎忽鬼交易……
(5)    絕對唔驚俾人抽秤前言不對後語,當你要改變立場時,本園即永遠刪除過去持相反立場的文章,例如今日說了支持2017年有普選,過幾年要改說2037年才有,本園立即剷除所有支持2017有普選的文章,保證搵都搵唔番(cap圖?你改圖唔得架)。
(6)    保證服務期間唔會搞「我相信可以召集十萬討厭xxx的人」等活動。
(7)    以上條文可隨時由客戶釋法。

係咪抵玩呢?係就快啲嚟傾下啦。優惠期內,本園仲會請到著名嘅「少林寺十八銅人」前來表演助陣:



有興趣嘅政黨快啲嚟打救我啦……

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀