星期二, 5月 11, 2010

民建聯再創新英語,五一六齊投佢

葉一知

 

近日很忙,但想起五一六投票日,幾忙都要來呼籲下,請大家踴躍投票。

最近我好BUY民建聯,十八聾人愛落區好好聽,加上看到李慧琼以下呢張BANNER,我更加愛上佢地:



Picture

原來佢地好鬼關心「道德(或操守)少數」,雖然我之前只聽過ethnic minorities(少數族裔),也聽過media ethics(傳媒道德),未見過ethic minorities,但一看佢地條Banner,就知道「道德少數」一定係指佢地自己,即係所信奉的道德非常少數,非社會主流人士可比,所以創了這個新英文來形容自己。

 

例如李議員曾經話,佢唔反對食藍鰭吞拿魚,原因係佢囡囡好鍾意食,所以反對囡囡會嬲喎。呢種一定係「ethic minorities」的演繹。又例如立法會主席曾鈺成,話會辭職去投票支持政改,人地問佢有冇做壞規矩,佢就話佢辭左先投,先至唔係做壞規矩。但人地意思好明顯係:從來冇主席辭職去投票,你做第一個辭職去投票,係咪做壞規矩?但佢就發揮「操守少數」精神,覺得咁樣做主席係非常有操守,仲冇做壞規矩添呀。這種異於常人的操守觀,顯然也是ethic minorities。還有,以前維園阿伯在城市論壇狂鬧民主派議員,又吐口水又爆粗,民建聯成員都好樂意出席,當維園阿哥進攻城市論壇,又冇吐口水又冇爆粗咁同佢地對質,佢地又即刻唔上,呢種雙重道德勇氣,也異於常人理解,又是一種ethic minorities。

民建聯的後生仔女,個個英文咁好,先有搓我個breast搓得好窩心的克勤仔,而家又有創出ethic minorities的慧琼姐,實在為極重視英文的香港爭光。所以話你地班八十後,中英文唔好又多事幹,學下議員哥哥議員姐姐,以佢地為榜樣啦。

我覺得ethic minorities係專用來形容民建聯的,我真希望有人搞過facebook group,要求牛津字典收錄ethic minorities呢個新詞。

由於民建聯表現實在太好,呢個星期日我點可以唔投佢地一票呢。

吓? 咩話,乜今次補選一個民建聯候選人都冇咩?太可惜了,因為ethic minorities的關係,我一生人可能只有這一次支持民建聯,竟然冇得投?咁唯有投番俾民主派啦。

大家都記住去投票呀。

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀