星期三, 11月 21, 2007

MSB天王天后選舉之賄選

葉一知


非官方認可MSB活動: MSB天王天后選舉
影大無端端搞啲咁嘅嘢,仲擺咗我上枱,嫌我樹敵唔夠多,叫佢除我名,又唔制,話個個玩得好開心。係,個個口口聲聲都話玩吓,你投票就係玩吓,被投票就係俾人玩。

最衰係勝出呢個選舉,唔知有乜用。係咪做咗天王,呢一年唔使再寫blog,就每日有幾百人嚟朝聖?又或者各方blogger進貢吓啲美女呀、奇珍異獸呀咁俾個我撚吓先?或者影大向我進貢啲名士,等我豢養一年,叫佢食就食,痾就痾,咁都幾過癮。再唔係,呢一年係咪只有我可以定義「Blog是乜x嘢?」、「寫blog寫乜嘢之天王天后最高指示」?甚至乎我係咪擁有疆土劃分權,可以隨便劃分邊度係私海blog,邊到係慾海blog同邊度係死海blog?

乜都冇?咁選嚟做乜?

不過既然搞果個係影大,叫人發文支持,又唔肯除我名,想佢心中嘅神鵰俾人撚個痛快(我唔知點解佢咁耐都叫我神刁大俠,其實佢先至係MSB的「暗黑巨俠」),而我一向敬重這個blog界鬼才天王,俾吓面,發吓文,接吓tag,支持吓是項活動,都對得住呢位老blog友!

一周年果時我已經講過,刁民公園賣嘅係榴槤,人哋賣嘅係橙,榴槤同橙點比邊個好食啲?只有你鍾意食邊種多啲!而每個人都有不同嘅「天王天后」準則,例如有啲人投票,係睇個樣,我榴槤咁嘅樣,邊個投?

不過唔妥你嘅人,文字獄DNA又會發作:你賣榴槤?榴槤叫果王,其實你都係想稱王。

王,我梗係想做,不過唔做咩MSB天王,我只想做MSB果王,等唔喜歡嘅人避之則吉,到時仲好,唔使見到人哋掩避歧視嘅態度,煩住我享受榴槤飄香。

呢啲天王天后嘅虛名,要睇得化。好衰唔衰真係有人咁俾面投我,搞到我high晒,晚晚瞓唔著,半夜三更都起身睇吓影大update咗個新戰況未,致夜尿閉塞,突然覺得唔可以冇咗呢啲虛名,唔輸得,仲要贏開行,統一全blog界,做特首,統領全宇宙,名垂千古。

為咗贏,我決定要用最後絕招:賄選!嗱,邊個夠薑投我一票嘅,我每票醒1000大元過去。只要你投咗票,通知我,留低電郵,我第二日即刻電郵番張一千元紙過你。

一千元喎?嫌錢腥呀?仲唔立即行動喎!

嘿,影大,你話咗唔俾造馬,我而家賄選,你冇理由仲唔除去我嘅參選資格,唔該快啲做嘢!

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀