星期日, 3月 23, 2008

我的醫療事故

直到目前為止對於我來說﹐因「洗血」而被「放血」算是最大劑的事故﹐希望啦﹗嘿嘿﹗這種「人為」意外在醫院裡天天都發生的啦﹗只是還沒死人才沒公佈吧﹗

老實說﹐我一直也很感激大部份醫護們的悉心照料﹐雖然這事故是不應該發生和絕對可以避免。但意外始終是意外﹐總之她不會是「存心」就是啦﹗所以既然自己還未死﹐也不好去追究那經手人(死鬼咗都無得投訴啦﹗呵呵﹗)。她一定已經好慘架啦﹗因為要寫一大堆嘢去交待﹐又會畀上面...﹗所以當我發覺自己沒事時﹐我第一句便問︰「妳哋有冇打電話畀我個女﹖」

她們就答︰「還未﹗妳想唔想/需唔需要我哋打畀佢﹖」

我︰「唔好打呀﹗會嚇鬼死佢架﹗到時我唔死得變咗嚇死咗個女就唔抵啦﹗」

跟住我就話︰「既然我都無事﹐我唔打算投訴/追究啦﹗至於你哋嘅行政管理我無權過問。」

(閱讀全文)

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀