星期五, 3月 21, 2008

北京行•第二天(下)

跟住飯了~
吃了一頓豐富的晚餐~ 但,點菜的阿頭邊點邊罵.....
老闆要食魚、座上客的北京(老闆的)朋友不吃辣、小弟不吃魚..... 哈哈~玩死佢~~~

飯後, 就係今次成個行程最重要的環節~~~影相~~~
(補記::我係第一晚,睇咗人生第一次下雪的情況~雖然只係十分鐘,又十分稀少,但,好開心~~~)

今次影相可謂破咗幾個個人記錄..... 諗下,都覺自己"冇鬼用".....

1) 第一次一個人係港外坐的士(之前去邊都會有專車接送);
2) 第一次一個人係內地周圍遊(一向都怕冇照應,會叫天不應,叫地不聞...尤其係深圳);
3) 第一次一個人係港外盲摸摸四圍"撞".....(雖然有部gps係身)

一個人係王府井在的士到天安門,但唔知咩原因個司機話要遠d落, 咁就係"人民大會堂"門口落車; 跟住行去過隧道過去天安門~ 因為04年一班人跟老闆嚟過一次,都記得下d路,又係的士一早"目及"住天安門係邊, 所以~冇行錯~

一路行, 一路都見有公安(吧)巡邏, 所以個心都好定~
行到天安門, 見到好多遊客, 咁, 我都係啫(係掛), 跟住先敢攞相機..... 其實幾驚冇啦啦話影d有問題相被人扣查.....
影咗一輪, 跟住就走啦~ 的士.....都唔知邊度有, 咁,..... 行返去搵返d人好過啦~

先睇下我"冇鬼用"+"好冇膽"之下影0既天安門先!!!

第一張~第一眼所見到的~
北京‧第二天~
個公安(吧)我英、型~但我怕怕地, 唔敢行過去影佢.....
北京‧第二天~
再行遠少少, 多一張~
北京‧第二天~
東門大街一攝~
北京‧第二天~
東門大街二攝
北京‧第二天~
天安門廣場一攝
北京‧第二天~
走前, 回望多眼~影多張~~~
北京‧第二天~

之後就一個人, 行咗近半個鐘返去王府井搵老闆(佢地去晒卡拉ok...)
再跟住食個宵夜,又係三、四點.....

第二日, 咁就過咗~~~

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀