星期一, 3月 17, 2008

教你收身之道@youtube

所謂,近朱者赤~
受害者::在未有女友前,就是我的"好朋友",現在則是我的女友
所受傷害::變咗肥妹.....

肥咗, 唔係外表唔好咁簡單, 身體好多機能都會有影響~ 

為咗女友身體好(真的,女友身體差了), 但又唔係成日都可以見住,教佢點減肥/收身, 唯有係youtube上找點片, 自己試了, 或知道可行的, 便著她跟著做~
近排找到兩段, 有一段仲要係同我之前可以一星期內收緊肥脂肪的動作一樣,所以著她做~
效果::一個星期,我見到佢個腩仔,firm咗~

大家"有需要"的話, 可以睇住、跟住做~
每日都係花不到半小時~
(先講講,唔係人人都可以一開始就跟足動作、分量; 所以先跟足動作但份量少點, 到身體適應幾次後才因體能增加份量)

呢個動作唔多,但收腩、收大腿好得~
五、六分鐘,但好有效~(記得留意示範中的教學)

呢個動作會難點, 但我之前做過差唔多的~ work, 但會難點~
因難度真的較高,請小心~

兩個雖然都只係收身運動, 但做之前記得做點熱身先好開始呀~
仲有, 記得,要注意呼吸, 唔好"死谷"

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀