星期二, 6月 02, 2009

乳壽司廣告

葉一知


最近板長壽司的兒童餐廣告,成為網絡討論的焦點,Facebook也成立了相關群組


 

第一次看到這個廣告,覺得很白痴,賣兒童餐廣告,使唔使出到豪乳鬼妹?最搞鬼係,個細佬的反應好似麻甩佬見到個酥胸半露的鬼婆,肉緊得深呼吸,相腳緊張得猛貼椅腳,身子坐直,好似第一次叫雞不知所措咁。臨尾個鬼妹仲要來個日本式九十度彎腰,豪乳盡露,還以為係西方hardcore加日本AV混合版的開場。不過我為人正直,果時仲以為佢係賣「喂哺母乳,有益健康,西洋奶水,超級健康」的宣傳廣告。

有啲人話呢個廣告教壞細路。傻啦,細路睇完係唔會被人教壞,因為細路(八九歲以下果啲)對女性的胴體還未懂得反應,也未有邪念。正如靚女們肆無忌憚咁抱起啲男性小朋友,你會唔會變態得覺得自己在色誘啲細路?除非你天生變態有孌童癖,不然你也不會覺得有嘢,細路就更加唔會想起啲邪嘢。

呢個廣告的問題,反而係諗廣告和通過呢條橋嘅成人,佢哋個腦究竟裝咗啲乜?點解會覺得用豪乳來sell兒童餐,係work而且恰當?講到底,呢班人只係將自己代入落去過細路到,以為自己見到性感鬼妹會直吞口水,細路仔也會一樣?唔好侮辱咗細路嘅赤子之心好喎。我知道大人們好多都冇咗呢顆心,但你唔能夠剝奪細路嘅天真,將佢哋當成自己一樣咁鬼死鹹濕,將得不到的性幻想借廣告的細路表現出來。呢啲唔係叫廣告創意,叫幼稚兼低俗囉。

不過諗深一層,可能係佢哋聰明先啱。試諗吓,個細路唔會無厘頭走入去自己叫個兒童餐嘛,一定係大人帶埋入去,咁呢個廣告就滿足咗好多自卑的中國小男人啦,佢哋成日都想「征服鬼妹」,一雪八國聯軍之恥,偏偏有能力溝鬼妹嘅中國小男人,又少得可憐(嫖鬼妹始終未能完全洗脫自卑啊)。呢個廣告,正好滿足佢哋潛藏嘅慾望,話唔定自己走落去板長叫個兒童餐,腦際一邊回味鬼妹那對豪乳。這樣看來,這又是一個成功的廣告啊。

 

 

 

 其實呢個廣告同幾十年前的綠寶好似。孩子沒有變,變的只是大人。你認為這是創意嗎?

 

 

 

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀