星期四, 6月 11, 2009

北極有企鵝,冇乜特別

葉一知


近日,民建聯新貴、青年民建聯主席張國鈞在港台節目《左右紅藍綠》當中,聲言「北極人少企鵝多」,即指北極有企鵝,受到輿論揶揄,還以「民建聯成功爭取北極有企鵝」banner,取笑民建聯。

 

 

我覺得輿論太過份了。

 

套用該黨議員李慧琼回應二十萬人出席六四燭光晚會時的說話:我覺得冇乜特別。

二十年來從未有這麼多人出席六四悼念活動,民建聯議員仍然可以覺得「冇乜特別」,那麼北極有企鵝,南極有北極熊,大腦有糞便,肛門有腦汁,try my best to 搓your breast,旺角狂徒擲鏹水,諸如此類,試問又有乜特別呢?我覺得冇乜特別喎。

我才不像網民那樣犬儒,我覺得民建聯一眾冇乜特別的成員,是泰山崩於前而色不變,即使在北極見到熊貓,仍然鎮定如恆,感覺依舊冇乜特別,此乃大領袖、大政治家之風啊,我們不去多多學習,反而揶揄人家,實在反智。

嗱,正如民建聯個名,全名係咩?中文是「民主建港聯盟」,雖然今日少用,但英文還是Democratic Alliance for the Betterment of Hong Kong,才有簡稱DAB。好了,明明是反民主普選,這個黨卻有「民主」二字,不是跟「北極冇企鵝但民建聯眼中有企鵝」的原理如出一轍嗎?

既然如此,不如民建聯改用企鵝做黨徽(至少青年民建聯要帶頭改吧),一於以企鵝制衡死敵民主黨的白鴿,甚至正名為Democratic Penguin for the Betterment of Hong Kong,「民主企鵝聯盟」,簡稱「民企聯」(DPB)或
企鵝黨」,正好跟白鴿黨分庭抗禮。反正很多黨員都像企鵝那麼可笑,唔係,可愛。

Picture


話時話,做乜港台在網上版刪咗果句話?係咪偏幫先?

 

文章由MemDB聯播系統轉載, 原文請按此閱讀